Sittning i helgen

Varför sa jag att jag skulle vara hemma hela dagen?
Nu får jag sitta här tills lås-utbytar-gubben kommer.
Jag skulle behöva gå ner och tvätta, men jag kan ju inte gå här ifrån nu.
Suck! Jätte suck.

Jag har suttit och lyssnat på Britney Spears och pluggat nu iallefall.
Jag har gjort 3 övningstal i vårat kompendium. Till en början gick det jätte bra.
Och jag tänkte att jag kunde allt, men så var det ju inte riktigt.
Har sisodär 100 övningar kvar att göra innan tentan, jag kan nog inte ens hälften.
Men funderar på att ringa 2 kompisar som redan läst den här kursen och be om privalektioner. Haha.

I helgen var det sittning. Tror de flesta var lagom jätte fulla efter middagen.
Vi började med att sitta i solen och föra. Jag vet att jag blir full på ingenting när det är varmt.
Så jag var duktig och körde varannan vatten, men icke. Jag blev alldeles snurrig och trött.
Så jag gick upp och sov 10 min innan vi skulle gå, sen vart allt bättre.

Det hela slutade med att jag gick över till alkfria drinkar och sedan gick vi och köpte mat.
Jag & M kom i säng runt 3 tror jag.

- Jag har cirkus fyra bilder på min kamera från i helgen. Inget minne av hur de kom dit. Med tanke på att jag gick till sittningen utan kamera. Kan ha att göra med att jag bor 3 minuter från puben.

Vad tycker du?
Postat av: Marlene

Hehe, ja det är verkligen hemskt med solglasögonmärken.... Ja jag vet inte, det kanske är farligt utan. Men det gick ganska bra idag, försökte vända ryggen till solen och sola den lite när jag stod stilla =)



Vart pluggar du någonstans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback