Rubrik

Igår blev det bara allmänt mysigt med folk på terassen.
Efter en stund kom vi på att vi hade vin att dricka upp
och efter vinet kom vi på att det fanns cider. Och så gick det.
Det slutade med bastu och bad i personalens gym i skolan.
Jag kom hem halv 4 imorse. Då låg M och sov så sött i min säng.
Men full som jag var så skulle jag minsann tända lampor och göra nudlar,
jag var ju hungrig.

Redan igår läste jag om flygplansolyckan i Atlanten.
Och det kändes inte bra kan jag ju säga.
Jag är redan jätte flygrädd, har bara flugit 6 olika plan.
Men om 10 dagar flyger jag med M till Helsingborg, och efter det ska jag flyga hem själv.
Själv! Jag ska flyga själv!
Visserligen är det bara 50 minuter som jag är i luften.
Men det är läskigt ändå.

Imorgon tar min bästavän studenten.
Jag har inte hunnit köpa en present än, så det skulle vi ta senare.
Men ska köpa en såndär grej man hänger runt halsen imorgon innan.
Funderar även på en nappflaska fylld med alkoholhaltig dryck.
Men vet inte vad jag ska fylla den med..

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Jag tror jag läste någonstans att man löper större risk att dö på motorvägen än i ett flygplan. Typ att de störtar så sällan och att massor av människor dör på motorvägen typ. Men jag förstår att det känns jobbigt att vara flygrädd. Jag har inga problem med det men man överlämnar sig ju helt i någonannans händer...

2009-06-03 @ 16:08:01
Postat av: Marlene

Oj, Namn och adrerss var det ja =)

Postat av: Carin

Så du gillar att fiska? ;P

2009-06-04 @ 15:50:04
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback