Fast i lägenheten

Jag är uppe. Redan nu.
Jag har faktiskt vart uppe i snart en timme. Sov hos M Idag, men var tvungen att skynda mig hem nu på morgonen,
då det ska komma en gubbe och byta ut mitt lås "någon gång under dagen". Dvs. jag är fast i lägenheten tills gubben behagar komma.

Jag har ändå hunnit med en hel del.
En promenad hem, en snabb dusch, målat naglarna, brun-utan-solat mig osv.
Egentligen så borde jag plugga till min uppkommande tenta.
Eller nej, egentligen borde jag ligga ute i solen nu.
Universitet varnade för det här tidigare. Att man hellre ligger ute i solen än att plugga.
Men jag kan ju göra båda två samtidigt.


Vad tycker du?
Postat av: Christina

Jo, det är sant! Lycka till på de återstående tentarna. Jag vet precis hur det är att plugga när det finns roligare saker att göra. Hösten 2008 började jag själv studera till förskollärare. :)



Vill du få mer besökare till din blogg? Registrera dig här , Http://viraltrafik.se/?stiini , det är enkelt och tar inte lång stund. Lycka till! :)

Postat av: Shirin

Ja precis...hoppas att det går bra:D

2009-06-01 @ 10:20:04
URL: http://shirinsaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback